Vi tar det en gång till då…

[Allt som handlar om detta företag ligger i kategorin Hallon. Allt för att det ska vara lättare för er att hitta inläggen.]

Loggade idag in på min bank för att se om mina 46,20 som dragits kommit in. Vet ni vad jag ser då? Jo, att dom har dragit ytterligare 217 kronor!!! 217 kronor för något som aldrig använts och som dessutom är uppsagt sen 31/7.

När jag senast var i kontakt med kundservice så sas följande:
Jag: ändrar (kortnummer) på en gång, men sen hoppas jag att det aldrig mer dras något
Kundservice: Det ska inte dras något mer eftersom ditt abonnemang avslutades 2013.07.31

Nähä, så vad var det som då skedde idag? HI3G Access AB är ju Hallon (och Tre) och dom har idag 16 augusti dragit 217 kronor från ett kort som dom lovat att det inte skulle dras någonting ifrån.

Har nu mailat kundservice, men då dom inte har öppet på helgerna så kan jag räkna med svar först på måndag/tisdag (dock kommer jag chatta med dom på måndag) sen har jag även kontaktat telekområdgivarna för att höra hur jag ska göra.

Uppdaterat: Nu har jag skrivit på företagets facebooksida, jag har mailat deras pressansvarige eller vad han nu är, dessutom har jag kontaktat allmänna reklamationsnämnden samt konsumentverket för att få reda på vad vi kan göra.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *