Kommentarer

Några har frågat varför jag måste godkänna kommentarer innan de publiceras. Finns en enkel anledning,  jag vill bestämma vad som syns i bloggen.

I morse så loggade jag som vanligt in och såg att jag fått en kommentar angående ett inlägg om Hallon. Tråkigt nog så vågade inte personen skriva varken sitt riktiga namn eller mailadress. Hade gärna velat ha svar på frågan om vederbörande jobbar på Hallon.

Kommentaren gick i stort sett ut på att vi som gnäller/gnällt på Hallon är dumma i huvudet som inte fattar att det dras pengar i förtid (om det nu var så borde ju summan stämma överens med deras priser + att det ska sluta dras när man sagt upp abonnemanget).

Personen frågade även om jag/vi blivit slagna som barn och/eller mobbade eftersom vi trodde att en kundtjänst kunde göra allt. Vad det ena har med det andra att göra vet jag dock inte.

Förstår ni nu varför jag väljer att godkänna eller slänga kommentarer?  Diskussioner är roliga tycker jag, men då ska de ske på en bra nivå samt att jag vill att man ska stå för det man säger.

Ett svar på ”Kommentarer”

  1. Vi har sedan jag beställde abonnemang till sonen för 1,5 år sedan ( 49kr/ 3 mån sen 99kr/månad) inte kunnat skicka mms från sonens nya mobil, mailat kundtjänst åtskilliga ggr och de skickar samma instruktion om inställningar varje gg trots att jag påtalar att vi naturligtvis redan har rätt inställningar. Jag påtalade i varje mail samtidigt art det var konstigt att vi hade fått betala för något vi inte kunde använda, inget som Hallon reflekterade över eller på något sätt erbjöd sig att kompensera. Nu har vi tröttnat på dålig service och dåligt bemötande, sagt upp abonnemang och använder ist Telia. Nu fungerar det att skicka mms. Rekommenderar verkligen inte Hallon, de struntar helt i sina kunder

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *